مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 17:502022-12-12اجتماعي

استقرار سامانه ناپایدار جوی و بارش های پراکنده در دشت کاشان


رییس اداره هواشناسی کاشان از استقرار سامانه ناپایدار جوی و بارش طی هفت روز آینده در بخش های مختلف دشت کاشان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان از استقرار سامانه ناپایدار جوی و بارش طی هفت روز آینده در بخش های مختلف دشت کاشان خبر داد.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با استقرار سیستم بارشی در مرکز کشور، در روزهای آینده برای دشت کاشان هوای نیمه ابری و ابری همراه با بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: دمای هوای حداکثر در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه به 15 درجه بالای صفر می رسد که روز جمعه یک درجه افزایش پیدا کرده و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده دمای هوا به 14 درجه خواهد رسید.

رییس اداره هواشناسی کاشان، گفت: دمای حداقل در مناطق دشت کاشان به 2 درجه بالای صفر می رسد که این رقم در مناطق کوهستانی بین چهار تا شش درجه کمتر پیش بینی می شود.

ارغوانی افزود: با توجه به پیش بینی شرایط یخبندان در مناطق کوهستانی، سیستم های آبیاری تخلیه شده و باغداران مناطق مرتفع نیز نسبت به انجام یخاب زمستانه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که برنامه کوهنوردی پاییزی دارند، با توجه به بارش برف در ارتفاعات بالاتر از 2500 متر، شرایط زمستانی و یخ زدگی برف در مسیر، حتماً یخ­شکن و لباس متناسب همراه خود داشته و احتمال ماندن اضط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار سامانه ناپایدار جوی و بارش های پراکنده در دشت کاشان

استقرار سامانه ناپایدار جوی و بارش های پراکنده در دشت کاشان